Reparatie en beloning
Wij ontwerpen onze producten met kwaliteit en duurzaamheid in gedachten, gemaakt om lang mee te gaan.Het is belangrijk om uw Coster Copenhagen-onderdelen met liefde en zorg te behandelen, vooral omdat we voor al onze producten delicate en verantwoorde materialen gebruiken. Voortdurend gebruik en wassen kan uiteindelijk leiden tot kleine gaatjes, losse knopen of bandjes of een kapotte naad. In plaats van uw product weg te gooien of te vervangen door iets nieuws, raden wij u aan het te repareren, zodat het langer meegaat.
Repareren in plaats van vervangen.
REPARATIE
Normaal gesproken heeft elk gekocht product een garantie van 2 jaar, maar wij ontwerpen onze producten om veel langer gebruikt en geliefd te zijn! Wij geloven nederig dat we een kwaliteitsproduct hebben gemaakt - daarom verbinden wij ons tot een levenslange reparatiegarantie. U kunt daarom altijd contact met ons opnemen als uw Coster Copenhagen-aankoop reparatieservice nodig heeft.
Om heen en weer verzenden te voorkomen en zo het milieu een beetje te sparen, raden wij u aan om het zelf te repareren of uw plaatselijke kleermaker te ondersteunen. Kleinere problemen kun je thuis eenvoudig oplossen met wat je al hebt, terwijl een vakkundige kleermaker je kan helpen bij complexere zaken. Door dit te doen, belonen we u voor het verlengen van de levensduur van uw Coster Copenhagen-aankoop in plaats van deze weg te gooien.
BELONING
Wij willen u graag bedanken voor het verlenen van eerste hulp bij uw aankoop bij Coster Copenhagen en voor uw inspanningen om ervoor te zorgen dat deze langer meegaat. De beloning is een tegoedbon die u kunt gebruiken de volgende keer dat u een nieuw product bij ons koopt. Wanneer u uw aankoop moet repareren, vergoeden wij het dubbele van wat u voor de reparatie heeft uitgegeven.
Zorg ervoor dat u onze onderstaande richtlijnen volgt om in aanmerking te komen voor uw voucher. Dus als je eindelijk iets nieuws nodig hebt om binnen te dragen, kun je je voucher gebruiken.
BELONING VOOR PRODUCT-EERSTE HULP
Als u besluit uw artikel zelf te repareren of te laten repareren door uw plaatselijke kleermaker, voeg dan een foto toe van het probleem en eventuele problemen de kassabon in een e-mail naar onze klantenservice customerservice@costercopenhagen.com
Uw specifieke probleem niet gevonden? Maak je geen zorgen, stuur gewoon een foto van het probleem en onze klantenservice geeft je de geschatte kosten en beloning.
Wij helpen u graag.